I. Pakiet pomocy technicznej:
Okres bezpłatnej pomocy technicznej i wsparcia wynosi dwa lata od zakupu oprogramowania lub przez cały okres od zakupu aktualizacji. Po upływie tego czasu możliwa jest jednorazowa pomoc techniczna. Koszt jednorazowej konsultacji wynosi 150 zł, o ile jej czas nie przekroczy jednej godziny. W przypadku dłuższych konsultacji należy dodać 100 zł za każdą następną rozpoczętą godzinę. W zakres pomocy technicznej wchodzi rozwiązanie podstawowych problemów związanych z instalacją i obsługą programów.
Możliwa jest
także pomoc stała w określonym okresie czasu np. przez rok. Umowę na tę formę
pomocy zawiera się w drodze indywidualnej umowy.
II. Szkolenia
Opcje i prace dodatkowe Geostar 8/9 |
Cena zł netto |
Jednodniowe szkolenie on-line (1-3 osób) |
700 |
Dopłata powyżej 3 osób (szkolenie on-line) |
230 zł/osobę |
Jednodniowe szkolenie u klienta (1-3 osób) |
1600 + koszt dojazdu |
Dopłata powyżej 3 osób(szkolenie u klienta) |
300 zł/osobę |
Instalacja + jednodniowe szkolenie u klienta (1-3 osób) |
1800 + koszt dojazdu |
Konfiguracja dla pracy w sieci serwera domyślnej bazy danych |
1500 |
Dopłata do wersji programu, przystosowanej do pracy z MySQL serwer lub Microsoft SQL Serwer, wraz z konfiguracją serwera |
1700 |
Opcje i prace dodatkowe GeoPlan
|
|
Jednodniowe szkolenie on-line (1-3 osób) | 900 |
Dopłata powyżej 3 osób (szkolenie on-line) | 300 zł/osobę |
Opcje i prace dodatkowe CPT-Star | |
Jednodniowe szkolenie on-line (1-3 osób) | 800 |
Dopłata powyżej 3 osób (szkolenie on-line) | 270 zł/osobę |
Opcje i prace dodatkowe GeoSlope/GeoLab | |
Jednodniowe szkolenie on-line (1-3 osób) | 500 |
Dopłata powyżej 3osób (szkolenie on-line) | 170 zł/osobę |
III. Usługi dodatkowe:
Moduł dostępu do baz danych MySQL oraz Microsoft SQL Serwer
IV. Konwersje i naprawy bazy
UWAGA: Wszystkie ceny podane są w kwotach netto.